Els setanta anys de matrimoni de Matilde i Amador: quin és el truc?
Matilde (98) i Amador (102) fa setanta anys que estan casats i el programa Zoom ha arreplegat la seua història, que va començar en un ball de les festes de Morella
Un ball durant les festes de Morella va unir aquesta parella d'Almassora (Plana Alta) quan eren joves. I van quedar units per sempre. Matilde i Amador fa setanta anys que estan junts i continuen sumant hores junts. La seua història podria ser l'enveja de les persones que busquen l'amor i ser volgudes. Una vida envoltada d'estima que el programa Zoom dedicat a l'envelliment ha volgut destacar. Una història d'amor que podria qualificar-se d'eterna, i que ha servit perquè els convidats a la tertúlia del programa parlen de l'amor i de les seues diferents etapes.
En el programa es pot veure el matrimoni en una festa d'aniversari dedicada a la parella. Matilde Messeguer, quan li pregunten pel començament de la seua història d'amor, ha recordat que ells dos es van conéixer en un ball en les festes de Morella. I anys després d'aquell moment, com ha dit Amador, "encara estic ací".
Un dels secrets d'Amador Milián per a trobar l'amor etern: "Jo la respecte a ella molt i ella a mi igual"
Amador Milián no dubta quan parla de la seua parella de tota la vida: "Ho hem passat molt bé sempre. I ens volem molt. Jo la respecte a ella molt i ella a mi igual. I així seguim. I així espere seguir tota la vida, mentre visquem". Amador reconeix haver tingut molta sort d'haver-se conegut.
Carlos Sanjuan, metge jubilat i activista, durant la tertúlia organitzada per a comentar les diferents històries que sorgeixen en el programa, ha dit d'aquest matrimoni que a edats com la de tots els presents, "som gran reserva". I també que si és cert que l'amor va canviant amb les diferents etapes, com el vi, quan s'arriba a la tercera edat "queda el repòs i la tolerància".
Pots veure el programa sencer ací
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Dels ruixats de la matinada al ponent del migdia
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
Més vist
Més escoltat
-
04.11.2025 | 90 minuts
-
04.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
05.11.2025 | Esports À Punt
-
04.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
04.11.2025 | Cadena de valor | L’ocupació creix, però també l’atur: reptes i oportunitats en l’economia valencian
-
05.11.2025 | Cadena de valor | La vivenda, el gran repte econòmic