El xiquet britànic de 12 anys rescatat en una piscina de Xàbia està ingressat amb pronòstic reservat
El menor va ser traslladat a l'hospital General d'Alacant la vesprada de dimarts
El xiquet britànic de 12 anys que ahir dimarts va ser rescatat en una piscina a Xàbia, a la Marina Alta, es troba ingressat i amb pronòstic reservat, segons ha actualitzat la Conselleria de Sanitat. El menor va ser traslladat primer a l'hospital de Dénia i després al Hospital General d'Alacant, on es troba actualment.
Els fets van ocórrer cap a les 17 hores als afores de Xàbia. El menor va ser reanimat i els efectius sanitaris li van estabilitzar les constants vitals abans que el traslladaren a l'Hospital de Dénia. El van traure de la piscina els familiars mateix i en un primer moment va ser reanimat en el lloc on es va produir l'incident.
Es tracta del segon accident greu en els últims mesos en aquest municipi turístic de la Marina Alta. Al juny, a les portes del començament de l’estiu, una xiqueta de dènou mesos va morir ofegada en una piscina. La menuda va caure a l'aigua per accident.
Més llegit
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Deu raons per a vore 'The Chosen' en À Punt, la sèrie que atrapa pel seu ritme
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
Detingut a Múrcia el sospitós de matar d'un tir al cap un home en una platja de Torrevieja
-
Huit propostes gastronòmiques d’alt nivell participen en el concurs de la gamba roja de Dénia
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat