Directes
Ara en la televisió
VALENCIANS AL MÓN

Voluntaris i associacions valencianes afectades per la dana envien ajuda humanitària als bombers de Castella i Lleó

Tres furgons eixiran esta nit amb aliments i material de primera necessitat per a les persones damnificades pels incendis i els brigadistes

Voluntaris i associacions valencianes afectades per la dana envien ajuda humanitària als bombers de Castella i Lleó / À PUNT NTC

L'ajuda dels bombers de Castella i Lleó i d'altres voluntaris no s'oblida a la zona zero de la dana. Per això, diverses associacions i veïns que van patir els efectes de la barrancada preparen una caravana d'ajuda humanitària formada per tres furgons, que esta nit eixiran cap a Lleó amb aliments i material de primera necessitat per a les persones damnificades pels incendis i els brigadistes.

Els voluntaris i les associacions treballen en una nau d’Albal, a l’Horta Sud, preparant l’ajuda humanitària amb matalafs, aliments i productes de primera necessitat. Una resposta solidària que reflectix la bondat de la societat valenciana en moments difícils, tal com ha mostrat als equips d'À Punt l'encarregada de coordinar esta iniciativa, Isabel Martínez, presidenta de València és Refugi.

Una iniciativa en què també participen persones afectades per la dana, com Luis Miguel Montoya, que s'hi ha sumat com un voluntari més. Un gest de germanor per a ajudar bombers i brigadistes que van vindre a ajudar en la dana i que continuen lluitant contra el foc.

La solidaritat valenciana ja està en camí.

També et pot interessar

Veure totes les activitats