Un policia local de Paiporta: "Una ona d'aigua enorme de fins a dos o tres metres d'alçària va envair tota la població"
Les forces de seguretat del municipi en acte de servei durant la nit del 29 d'octubre han explicat com la DANA va sorprendre la població
Un equip d'À Punt ha parlat amb un dels policies locals de Paiporta que ha assistit durant la nit de dimarts el veïnat. A la pregunta de com va viure la indescriptible nit ocorreguda al municipi, de manera molt gràfica ha dit que "açò va ser una ona d'aigua enorme de fins a dos o tres metres d'alçada que va envair tota la població".
El policia ha descrit la situació com una "tragèdia" perquè "la gent va entrar als garatges a traure els cotxes i no podien eixir, i altres persones anaven pels carrers arrossegats per l’aigua. Un desastre".
Paiporta és una de les poblacions més afectades per la tràgica Dana. Només en este municipi de l'Horta Sud s'han confirmat ja trenta víctimes normals. L'alcaldessa, Maribel Albalat, ha qualificat la situació d'apocalíptica.
Més llegit
-
La paella més viral de Londres que ven mil racions al dia no és de cap xef valencià
-
Turistes espanyols entre els morts en estavellar-se una avioneta a les Línies de Nazca
-
La Policia de Benidorm busca la família que duia una urna amb cendres, oblidada en una consigna de supermercat
-
La pirojardineria guanya pes com a eina per a protegir les cases davant dels incendis forestals
-
Mor el jove de 21 anys ferit per una vaca durant els festejos taurins de Tírig
-
Troben mort un home de 59 anys desaparegut al Genovés