El turisme espanyol anota xifres històriques fins a juny
La Comunitat Valenciana va rebre 1,2 milions de turistes internacionals, un 19,5% més que en el mateix període de l'any passat
Les visites i la despesa dels turistes internacionals creixen mes a mes. Al juny, la Comunitat Valenciana va rebre 1,2 milions de turistes internacionals, un 19,5% més que en el mateix període de l'any passat. Cada visitant es va gastar una mitjana de 1.300 euros.
Hi arriben més estrangers i amb ells també creix la despesa. El turisme espanyol va camí enguany d’anotar nous registres inèdits. Al mes de juny, els que visitaren Espanya van fer una despesa de més de 12.000 milions d'euros. La Comunitat Valenciana continua sent una de les destinacions preferides pels turistes i ells tenen clar el perquè.
L’any passat deixaren a Espanya més de 108.000 milions d'euros, les millors xifres històriques i enguany sembla que les superaran perquè tots el que hi venen tenen clar que hi tornaran.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria