La platja del Dosser de Cullera s'ompli d’exemplars de barqueta de Sant Pere
Este tipus de fenòmens sol estar relacionat amb moviments de vent i marees, que arrosseguen els exemplars
La platja del Dosser, al costat del far de Cullera (Ribera Baixa), este dijous plena d’un rastre blau de cossos d'una espècie que recorda a la medusa, amuntegades les unes sobre les altres. Es tracta d'exemplars de barqueta de Sant Pere (Velella velella), segons han identificat veus expertes.
Un dels primers a trobar esta escena ha sigut Juan Grau, veí de Tavernes de la Valldigna. Com ell, altres veïns i veïnes han telefonat a l‘112, per a avisar d’un possible vessament descontrolat. Finalment, s’ha confirmat que es tracta de l’arribada massiva d’este animal.
L’Ajuntament de Cullera també ha confirmat a À Punt NTC que netejaran immediatament les platges més afectades i asseguren que no ha sigut un episodi aïllat. De fet, en les últimes setmanes s’ha repetit a conseqüència, probablement, del pas dels temporals que han afectat la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo