Les immobiliàries de València deixen de publicar la poca oferta que els arriba
Moltes les ofereixen directament a clients en llista d'espera i, si les fan públiques, asseguren que els col·lapsen a telefonades
L'elevada demanda d'habitatge de lloguer està fent que les immobiliàries comencen a no publicar la poca oferta que els arriba i moltes les ofereixen directament a clients en llista d'espera.
Això és el que han assegurat moltes veus professionals del sector, que han explicat que la seua manera de funcionar ha canviat a conseqüència de la tensió del mercat de lloguer. Durant el primer trimestre del 2025, els preus han tornat a marcar màxims històrics, dificultant encara més l'accés i expulsant els interessats fora de la ciutat de València.
Segons l’agent immobiliari Luis Fabra, “les agències immobiliàries ja no anuncien perquè, si no, se'ls bloquegen els telèfons. Cobreixen una demanda, però generen insatisfacció per a un nombre important de persones”.
Els preus a l'alça continuen sent un obstacle per a moltes persones, que no poden accedir a un lloguer i, com explica Planells, “l’increment del preu de l’habitatge el que fa és expulsar la gent de les zones cèntriques”. Cada vegada més famílies busquen comprar o llogar a l’àrea metropolitana de València, i el problema de la falta d’oferta es trasllada a altres localitats.
Els experts asseguren que, si la situació actual no canvia, la dinàmica del futur del mercat immobiliari es veurà perjudicada.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Retards en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València a causa d’unes avaries ja solucionades
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang