Les immobiliàries de València deixen de publicar la poca oferta que els arriba
Moltes les ofereixen directament a clients en llista d'espera i, si les fan públiques, asseguren que els col·lapsen a telefonades
L'elevada demanda d'habitatge de lloguer està fent que les immobiliàries comencen a no publicar la poca oferta que els arriba i moltes les ofereixen directament a clients en llista d'espera.
Això és el que han assegurat moltes veus professionals del sector, que han explicat que la seua manera de funcionar ha canviat a conseqüència de la tensió del mercat de lloguer. Durant el primer trimestre del 2025, els preus han tornat a marcar màxims històrics, dificultant encara més l'accés i expulsant els interessats fora de la ciutat de València.
Segons l’agent immobiliari Luis Fabra, “les agències immobiliàries ja no anuncien perquè, si no, se'ls bloquegen els telèfons. Cobreixen una demanda, però generen insatisfacció per a un nombre important de persones”.
Els preus a l'alça continuen sent un obstacle per a moltes persones, que no poden accedir a un lloguer i, com explica Planells, “l’increment del preu de l’habitatge el que fa és expulsar la gent de les zones cèntriques”. Cada vegada més famílies busquen comprar o llogar a l’àrea metropolitana de València, i el problema de la falta d’oferta es trasllada a altres localitats.
Els experts asseguren que, si la situació actual no canvia, la dinàmica del futur del mercat immobiliari es veurà perjudicada.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja
-
La crisi migratòria de Ceuta marca el començament del curs polític
-
Setmana d'estiu, amb calor i calitja en moltes comarques
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
La sanitat pública valenciana incrementa la plantilla en més de 3.600 places en tres anys
Més vist
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
23.08.2026 | Informatiu nit
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part