La gent major, cada volta més pendent del mòbil
El 65% es connecta unes quantes hores al dia, mínim cinc dies a la setmana
La dependència del telèfon mòbil no distingix d’edats. Se sol parlar dels joves, però la gent major cada vegada passa més temps enganxada a les pantalles.
El 65% es connecta unes quantes hores al dia com a mínim cinc dies a la setmana. Enganxats sobretot al WhatsApp i a xarxes socials com Facebook, l’ús intensiu s’ha disparat en els últims anys. Sobretot per la necessitat emocional de no quedar-se aïllats, sentir-se sols, ansiosos o avorrits.
No genera tanta alarma social, però les repercussions de la hiperconnexió al mòbil són igual per a tots. Amb el focus sempre en l'ús abusiu que fan els menors dels mòbils, passa desapercebut que també els més majors viuen cada volta més pendents del telèfon.
Com els joves, definir horaris amb límits de temps i desconnexió digital és una cosa que han de fer també els més majors, per a millorar els hàbits tecnològics.
Més llegit
-
Quan plourà al teu poble? Consulta la previsió de l'oratge municipi a municipi
-
Detingut un cirurgià a Alacant en morir el pare de 94 anys després de tallar-li diversos dits del peu en una operació casolana
-
Guardamar del Segura alça la prohibició de banyar-se per la detecció de dragonets blaus a la mar
-
Detenen un home a França pel crim d'una turista en una caravana a Alcossebre en el 2024
-
La mort d'un jove de 34 anys en una vivenda d'Elx destapa una activitat il·legal de cures de persones dependents
-
Detingut un home per l'incendi d'un pis a València que deixa huit persones ateses per inhalació de fum