Les famílies de Font Nova de Peníscola continuen sense cap compensació tres anys després d'assolar-se l’edifici
El procés judicial continua obert, mentre encara s’investiga la causa de la catàstrofe
Tres anys després d’assolar-se un edifici de la urbanització Font Nova, a Peníscola, les famílies continuen sense rebre cap compensació de les asseguradores. El procés judicial continua obert, mentre s’investiga la causa de la catàstrofe. El 26 d’agost del 2021 la tranquil·litat de la urbanització es va trencar. Part de l'edifici de 55 habitatges es va assolar i en qüestió de segons es va afonar com si fora un castell de cartes. Dos persones hi van morir.
Van ser hores de desesperació per a les famílies afectades, que ho van perdre tot. I d'esforç incansable de les unitats d’emergències per a buscar supervivents entre les runes. Les unitats canines també van ser fonamentals en la tasca de recerca.
Tres anys després, unes cinquanta famílies afectades asseguren que encara no han rebut cap compensació econòmica de les asseguradores, ja que el procés està judicialitzat. De fet, han recorregut a l'Audiència de Castelló contra el sobreseïment provisional de la causa que ha fet el jutjat de primera instància de Vinaròs.
Mentrestant, l’accés a la urbanització Font Nova continua tancat i les famílies afectades encara esperen saber quin va ser l'origen del sinistre. I el lloc que ocupaven els seus apartaments hui és un forat buit.
Més llegit
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
Una família colombiana estudia presentar una denúncia per l'abús policial patit a València
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Tres mitjans aeris lluiten contra un incendi amb diversos focus declarat a Tous
-
Del 8 de setembre al 19 de juny: consulta el calendari escolar del curs 2025-2026
-
Nous perills als espais aquàtics valencians després de la dana
-
El millor entrepà tradicional d'Espanya és valencià
-
Salven la vida d’una dona inconscient a Cullera després de l’avís de la seua filla des de l'estranger
-
STEPV i CSO convoquen vaga de tribunals d'oposició el 31 de maig, coincidint amb la prova pràctica de secundària
-
Sánchez es reunirà este dijous a València amb les tres associacions de víctimes de la dana
Més vist
-
Emergències | Capítol 9
-
20.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
20.05.2025 | Informatiu nit
-
Zoom | L'apagada
-
20.05.2025 | Grada
-
Sabies que es pot fer vinagre de faves, carabassa i carxofa?
-
20.05.2025 | Informatiu migdia
-
Així es va celebrar la tornada del Vila-real a la Champions
-
20.05.2025 | NTC llengua de signes migdia
-
19.05.2025 | Informatiu nit | Esports
Més escoltat
-
20.05.2025 | Retallades en les Escoles Oficials d’Idiomes
-
20.05.2025 | Línia de fons
-
19.05.2025 | “Fil d’Irene”, Semíramis, la reina que va governar les terres babilòniques
-
20.05.2025 | Les notícies del migdia
-
19.05.2025 | Queda't amb els nostres | Marybel Nilson
-
20.05.2025 | “Protagonistes”, disseny i il·lustració amb consciència
-
20.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
20.05.2025 | 90 minuts
-
20.05.2025 | Queda't amb mi | Tercera Part
-
19.05.2025 | Tertúlia d'actualitat