Aín, d'haver-hi cinc xiquets durant tot l'any a quintuplicar la població infantil a l'estiu
Moltes famílies trien pobles d'interior com este de la Plana Baixa per a passar les vacances amb tranquil·litat i prop de la natura
Pobles d'interior que en la major part de l'any quasi no hi ha població infantil, en estiu canvien completament. És el cas d'Aín (Plana Baixa) un municipi menut en què viuen cinc xiquets i xiquetes durant tot l'any. Ara, en els mesos estivals, els carrers tornen a omplir-se de rialles i jocs.
Amb 130 habitants censats, el municipi d'Aín quintuplica la població a l'estiu. A l'hivern sols 5 xiquets i xiquetes corren per estos carrers empedrats.
Són moltes les famílies que trien pobles d'interior com este de la Plana Baixa per a passar les vacances. Entre les seues virtuts, natura, tranquil·litat i la seguretat que es respira. Una opció vacacional que també agrada als més menuts de la casa i que oferix infinitat de plans.
Més llegit
-
Educació convoca la taula de negociació dijous i els sindicats confien que la Conselleria presente "propostes reals i efectives"
-
El Suprem accepta fer fix només el personal interí que supere una prova selectiva
-
Més vides que un gat (2-3)
-
Educació xifra en un 35,55% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Dos accidents compliquen l’accés a Alacant des de les dos autovies principals
-
Els bombers continuen treballant per a controlar l'incendi en una factoria d'ametles a la Vall d'Alba
Més vist
Més escoltat
-
12.05.2026 | 90 minuts
-
12.05.2026 | Les notícies del matí
-
11.05.2026 | ContrÀpunt
-
12.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
11.05.2026 | Joan Carles Ventura presenta “Realitat Viral”, un thriller juvenil que explora la cara fosca de les xarxes socials
-
11.05.2026 | Cadena de valor | El sector del metall necessitarà 52.000 treballadors en els pròxims cinc anys