Directes
Ara en la televisió
VA DE BO
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

València acull novament una marató de rècord

La prova es pot seguir des de les 8:00 hores per la televisió i el web d’À Punt Mèdia.

VÍDEO | València acull novament una marató de rècord
À Punt NTC
30/11/2019 - 22:00

València acull aquest diumenge una nova edició, la que fa 39, de la marató a la ciutat amb rècord de participants: 25.000 atletes. Això la situa com la quarta marató a Europa en nombre d’inscripcions.

A més, moltes persones s’han quedat amb les ganes de participar-hi. De fet, van arribar a haver-hi 8.000 atletes en la llista d’espera, 900 dels quals han aconseguit finalment el dorsal.

L’objectiu de l’organització és que la prova se situe entre les cinc millors del món. Per a aconseguir-ho, s’haurà de rebaixar en prop d'un minut l'actual rècord masculí de 2h 4min 31s i el femení, de 2h 21min 14s.

Es preveu que vora 200.000 persones eixiran al carrer per a animar els participants. De fet, l'organització ha previst 182 punts d’animació, un dels quals serà el d’À Punt, situat en el quilòmetre 37, al costat de la plaça de bous. 

À Punt Mèdia s’ha bolcat amb aquest esdeveniment i n’oferirà una programació especial. Així, la carrera es pot seguir per la televisió i el web des de les 8:00 hores.

L’última 10K

La d’aquesta edició serà l’última 10K a València. Però la prova s’acomiada amb el rècord de participació a Espanya: 7.000 persones.

En aquesta prova, Joshua Cheptegei intentarà batre el rècord del món en la distància, que actualment té Leonard Patrick Komon amb 26 minuts i 44 segons.

València

També et pot interessar

Veure totes les activitats