Unes obres a l’A-7 col·lapsen els accessos a València a primera hora de dijous
La carretera V-30 ha registrat cues que arriben als set quilòmetres en sentit Barcelona
Unes obres a l'A-7, en sentit Barcelona, que han obligat a tallar-la, han col·lapsat a primera hora d’aquest dijous una bona part dels accessos des del sud i l’oest a València. Les cues s’han allargat a la V-30, però també a l'A-3, on hi havia trànsit molt dens de vehicles que es dirigien a l’A-7.
Els treballs a l’autovia A-7 han fet que el trànsit s’haja hagut de desviar per altres vies, com la V-30, el que ha provocat cues de fins a set quilòmetres en aquesta carretera, que sovint i si no hi ha accidents, ja presenta retencions entre les set i les huit del matí els dies laborables.
Des del centre de gestió de trànsit han confirmat que al voltant de les huit del matí la cua superava els set quilòmetres a la V-30 en sentit Barcelona. Vist el col·lapse d’aquesta via, les eixides de nombrosos municipis valencians a les grans vies també han quedat embossats.
Des de les set i mitja del matí també hi ha hagut retencions a l’A-3 des de Xiva i en sentit Alacant. Diversos conductors han confirmat a À Punt que hi havia retencions importants a l’enllaç entre l’A-7 i l’A-3 en sentit València.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Primera estrena del 2026: ‘Cantem!’, el nou concurs diari d’À Punt
-
Sis persones rescatades, dos d'elles en estat greu, en l'incendi d'un edifici a Crevillent