Una vaqueta s’escapa d’un recinte taurí a Benicàssim i causa el caos al municipi
L’animal ha travessat el cadafal gràcies a la xicoteta mida i col·laboradors taurins l'han atrapat uns deu minuts després
Aquest dilluns al migdia, a Benicàssim (Plana Alta), una vaqueta s’ha escapat del recinte taurí i ha acabat en un càmping de la localitat.
Tot ha ocorregut durant una entrada de bous al municipi de la Plana Alta, que està celebrant les festes de Sant Tomàs. Una de les vaquetes que hi participaven s’ha escapat del recinte taurí, perquè la xicoteta mida li ha permés passar entre els barrots del cadafal i ha causat el pànic entre la població.
L'animal se n'ha anat cap a la zona de la Gran Avinguda i ha entrat al càmping Bonterra, on els campistes s'han hagut de refugiar dins les tendes i caravanes.
Finalment, uns deu minuts després d’escapar-se, col·laboradors taurins han atrapat la vaqueta dins del càmping.
Afortunadament, tot ha quedat en un esglai i no s’hi han hagut de lamentar danys personals.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València