Una ruta ciclovianant connectarà l’Horta Sud amb València
La via permetrà que des dels municipis de Catarroja, Massanassa, Benetússer, Paiporta i Sedaví s’arriba a la ciutat travessant el llit del Túria.
Una nova aposta per la mobilitat sostenible a l’àrea metropolitana de València. Hui s’ha presentat una ruta per a ciclistes i vianants que connectarà l’Horta Sud amb la ciutat de València. La via permetrà als municipis de Catarroja, Massanassa, Benetússer, Paiporta i Sedaví arribar fins a la ciutat després de travessar el llit del riu Túria.
Aquesta reivindicació històrica connectarà els municipis del sud de l’àrea metropolitana de València, gràcies a una passarel·la que travessarà el riu i un pas inferior, pel qual es podrà creuar la V-30. Així mateix, aquesta nova via s’unirà a l’anell verd metropolità, que està en fase de construcció.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana
-
L'Audiència confirma juí per delictes lleus a l'alcalde de Silla i dos policies per suposades amenaces a una veïna