Una nova ruta d’autobús connecta els pobles de l’Alt Millars i l’Alcalatén amb Castelló de la Plana
El trajecte permet al veïnat de nou municipis arribar a l’hospital, la universitat o el centre de la capital des d'este divendres
El veïnat de l’Alt Millars, l’Alcalatén i la Plana Alta té, des d’este divendres, un nou servei d’autobús per a acudir a determinats serveis públics, com ara la Universitat Jaume I, l’estació de Renfe de la capital, l’hospital de Castelló o el centre de Castelló de la Plana. La Conselleria de Medi Ambient ha posat en funcionament una nova connexió per tal d’acostar els vora 18.000 residents de nou municipis als serveis de la capital.
Concretament, la nova connexió d’autobusos donarà servei a 17.786 residents de l'Alcora, el Castell de Vilamalefa, Cortes d'Arenós, Costur, Figueroles, Llucena, Sant Joan de Moró, Vilafermosa i Sucaina.
La Generalitat destinarà 251.357 euros anuals a esta concessió, pensada per a connectar estos municipis d’interior amb les seus de determinats serveis públics sanitaris, educatius o fins i tot administratius o comercials que requereixen el desplaçament fins a la capital de la Plana.
Cinc autobusos s’encarregaran de fer este recorregut, la qual cosa suposarà que anualment faran més de 280.000 quilòmetres anuals
Des de la conselleria que assenyalen que la nova ruta de transport públic respon a la reordenació de la xarxa autonòmica de transport públic interurbà.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona
-
La Oreja de Van Gogh actuarà el 4 de setembre al Roig Arena de València