Una nova embarcació amb 121 persones migrants eleva a 233 les que han arribat a les Canàries aquest dijous
Les han localitzades als voltants de l’illa vora les 17.00 hores i es troben en bon estat de salut
Una embarcació amb 121 ocupants ha arribat aquest dijous al moll de La Restinga, a El Hierro, fet que eleva a 233 les persones migrants que han arribat a les costes canàries en les últimes hores. Als migrants els han localitzat als voltants de l’illa a les 17:00 hores i una embarcació de Salvament Marítim ha anat a la trobada i els ha escortat fins al moll.
Totes les persones que hi anaven són d’origen subsaharià i es troben aparentment en bon estat de salut. Entre ells hi havia sis dones i quatre xiquets.
Abans, a primera hora d’aquest dijous, han localitzat una pneumàtica a 22 quilòmetres de Lanzarote amb 53 ocupants. Salvament Marítim ha informat així mateix de l'auxili que ha prestat a 59 persones d'origen subsaharià localitzades per un mercant en ruta quan tractaven d'arribar a Gran Canària en una tercera pneumàtica.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Les pluges, al litoral i prelitoral
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
El Congrés tomba els dos decrets de vivenda i reforça les pressions per a l'avançament electoral
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"