Una nova DANA deixarà pluges abundants al nord i temperatures hivernals
A partir d'aquest dilluns entrarà una massa d'aire molt fred a la Península que podrà dur nevades significatives a la Comunitat Valenciana
Al llarg de demà es registraran les primeres nevades a l'interior nord de Castelló a partir de 1.200 metres, mentre que al litoral, al final del dia, es podrien produir de nou ruixats i tempestes ocasionals que podran ser localment fortes.
Però l'oratge es complicarà dimarts amb la pertorbació de la DANA al damunt. A la meitat nord, el cel estarà nuvolós i a la meitat sud hi haurà intervals nuvolosos. Les precipitacions seran generalitzades, amb ruixats localment forts i persistents amb tempestes ocasionals al litoral nord, que tendiran a remetre a la meitat sud a la vesprada.
La cota de neu serà de 1.000-1.200 metres i baixarà a 800-1.000 m a l'interior. Així mateix, les temperatures descendiran i hi haurà gelades febles en punts de l'interior de la meitat nord. També hi haurà vent procedent de l'oest que evolucionarà de moderat a fort.
Més llegit
-
Com reduir la petjada energètica de la IA: centres de dades que refrigeren sense aigua
-
La ceràmica valenciana afronta Cersaie amb la mirada posada en la geopolítica i els costos energètics
-
La Guàrdia Civil intensifica els controls de velocitat amb més de 400 radars mòbils a Espanya
-
Detenen a Dénia un fugitiu reclamat per les autoritats russes per coaccions i prostitució
-
Vora 1.700 migrants passen la primera nit sense incidents al nou centre d'acollida del port de Ceuta
-
El València Basket no podrà reeditar el títol de campió de la Supercopa