Una campanya en Change.org demana unitats de lactància en tots els hospitals valencians
Un col·lectiu de mares i pares de València ha arreplegat ja més 2.300 firmes de suport.
Un col·lectiu de mares i pares de València ha arreplegat 2.334 firmes en 'Change.org' per a instar la Conselleria de Sanitat i Salut Pública a la creació d'unitats de lactància especialitzada en tots els hospitals i centres d'especialitats de la Comunitat Valenciana, entre altres peticions.
Amb motiu de la Setmana de la Lactància, els impulsors de la iniciativa van arreplegar "centenars de firmes físiques" en suport a la creació d'unitats de lactància en tots els hospitals valencians.
Després de difondre la proposta en la plataforma Change.org, en dos dies van aconseguir mil firmes més, fins les 2.316 actuals. L'organització creu que la xifra "confirma que es tracta d'una qüestió d'interés general".
El col·lectiu Lactància CV explica que la seua reivindicació "concerneix totes les famílies de la Comunitat Valenciana i tota l'administració sanitària autonòmica".
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Feijóo confirma que remetrà a la jutgessa de Catarroja la conversa “íntegra” amb Mazón el 29-O
-
La Guàrdia Civil desmantella una banda criminal dedicada a estafes massives a Torrevieja
-
Adeu a un any clau per a la cultura valenciana: consolidació, visibilitat i reflexió
-
"Decepció total" en el PSPV pel missatge de Pérez Llorca, que Compromís qualifica "d'hipòcrita", Vox veu "adequat" i el PP "realista" i "il·lusionant"
-
El vespreig avança les celebracions per l'Any Nou a Alacant