Un incendi en un habitatge a l'Alcora deixa cinc ferits per inhalació de fum traslladats a l'hospital
El foc ha cremat el garatge de la planta baixa, on s'ha incendiat un vehicle, i el fum ha afectat totalment les dos plantes de l'immoble
Un incendi declarat esta matinada en un habitatge unifamiliar de planta baixa i dos plantes a l'Alcora ha deixat cinc persones ferides per inhalació de fum, que han sigut traslladades a l'hospital.
Les persones que han traslladat a l'hospital són els dos inquilins de la vivenda, a més d'un familiar i dos policies locals que han participat en el rescat.
A l'Hospital General de Castelló van anar dos homes de 40 i 49 anys i a l'Hospital La Plana de Vila-real, dos homes de 57 i 80 anys i una dona de 78 anys.
El fum era molt dens i dos dels ocupants de la vivenda han hagut de ser rescatats de dins del pis per la policia i pels veïns. En l'extinció de l'incendi han actuat els bombers del Parc de la Plana Baixa i l'Alcalatén, pràcticament sense visibilitat a causa del fum.
El foc ha cremat el garatge de la planta baixa, incloent-hi un vehicle, i el fum ha afectat totalment la resta d'habitatge i parcialment l'adjacent.
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
D'enviar un exemplar del Codi Penal a Múrcia a 190 milions de productes diaris: Amazon fa quinze anys a Espanya