Un home detingut com a possible autor de l'homicidi de la seua exparella a Amposta
Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella, de la que tenia una orde d'allunyament
Un home ha sigut detingut a Amposta (Tarragona) com a presumpte autor de la mort de la seua exparella, trobada morta en un habitatge, han informat fonts coneixedores de la investigació. El detingut tenia una orde d'allunyament de la víctima, el cadàver de la qual s'ha trobat en un pis del carrer Xile. Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella.
El TSJC ha informat en un comunicat que el jutge de guàrdia d'Amposta completa l'alçament del cadàver aquest diumenge a la nit, encara que no ha sigut possible la identificació judicial "a causa de l'estat de les restes trobades".
En un altre comunicat, els Mossos d'Esquadra han informat que el detingut té 47 anys i que l'autoritat judicial ha decretat el secret de les actuacions. Investiguen el cas agents de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial de Terres de l'Ebre.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida