Un home detingut com a possible autor de l'homicidi de la seua exparella a Amposta
Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella, de la que tenia una orde d'allunyament
Un home ha sigut detingut a Amposta (Tarragona) com a presumpte autor de la mort de la seua exparella, trobada morta en un habitatge, han informat fonts coneixedores de la investigació. El detingut tenia una orde d'allunyament de la víctima, el cadàver de la qual s'ha trobat en un pis del carrer Xile. Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella.
El TSJC ha informat en un comunicat que el jutge de guàrdia d'Amposta completa l'alçament del cadàver aquest diumenge a la nit, encara que no ha sigut possible la identificació judicial "a causa de l'estat de les restes trobades".
En un altre comunicat, els Mossos d'Esquadra han informat que el detingut té 47 anys i que l'autoritat judicial ha decretat el secret de les actuacions. Investiguen el cas agents de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial de Terres de l'Ebre.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Tres detinguts en trobar en un cotxe onze quilos de metamfetamina durant un control a l'AP-7
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
Presó per al jove que va apallissar i deixar en coma un home a València
-
‘Valencians sobre rodes’ recorre l’antiga ruta del Tren dels Anglesos que unia Gandia i Alcoi