Un home assassina la dona i després se suïcida a Antella
El fill, de dotze anys, ha presenciat els fets
Un home de 53 anys ha assassinat a ganivetades la dona de 38 aquest diumenge a Antella (Ribera Alta) i després s’ha suïcidat, segons informa la Guàrdia Civil. La parella estava tramitant la separació.
El fill en comú, de dotze anys, ha presenciat els fets, que s’han produït al voltant de les 15:00 hores. Fonts pròximes a la investigació han precisat que no hi havia denúncies prèvies per violència masclista entre la parella i, per tant, no hi constava cap orde d'allunyament.
Cal recordar, però, que el fet que no s'haja presentat una denúncia formalment no implica que no hi haja hagut situacions de maltractament o violència masclista.
El Ministeri d'Igualtat ha confirmat un total de 25 assassinats masclistes des que va començar l'any, i n'hi ha tres casos més en investigació. A més, 26 menors han quedat orfes de mare per culpa de la violència de gènere.
Aquesta seria la segona víctima mortal a la Comunitat Valenciana del 2023.
Més llegit
-
El veïnat de Catí pot tornar a casa per l’evolució favorable de l’incendi de Tírig
-
Vulcano arreplega informació sobre els elements usats en el castell d’Altea i defensa que complia la normativa
-
Bateries, cremes i objectes metàl·lics: què pot fer saltar les alarmes a l’aeroport
-
Emergències activa l’alerta taronja per tempestes i pluges este dilluns a Castelló i València
-
La platja de Pinedo acollirà dilluns la primera jornada de les tradicionals Corregudes de Joies
-
Llargues cues a Orpesa per a obtindre les ulleres homologades per a vore l'eclipsi