Un home de 61 anys, segona víctima de la borrasca Barra a Navarra
Els bombers han trobat el cos sense vida de l'home dins del seu vehicle, que estava submergit al riu Lesaka
El cos sense vida d'un veí d'Elizondo (Navarra) desaparegut aquest divendres quan es dirigia al treball ha sigut localitzat dins del seu vehicle, submergit al riu Lesaka, segons han confirmat els bombers del Grup de Rescat Aquàtic.
Es tracta de la segona víctima de la borrasca Barra, després que aquest divendres morira una dona de 49 anys a conseqüència del despreniment del cobert d'un baserri a Sunbilla, també a Navarra.
El govern de Navarra ha explicat que el fort corrent i l'escassa visibilitat no permeten iniciar, de moment, el rescat, però que començarà aquest diumenge.
L'home, de 61 anys, va eixir del seu domicili al matí per a incorporar-se al lloc de treball en Laminaciones de Lesaka, però no va arribar a la fàbrica. Va ser aleshores quan es va denunciar la seua desaparició.
Després que la recerca al llarg de la vesprada d'ahir no donara resultats, aquest matí s'ha albirat un vehicle submergit al riu les característiques del qual coincidien amb el del desaparegut.
Més llegit
-
Costes paralitza dos delimitacions que reclamava el Ministeri de Transició Ecològica com a terreny públic
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló
-
El tancament de les clíniques Vivanta deixa desenes de pacients amb tractaments sense acabar
-
Detingut un veí de Ceuta per un dels 42 incendis de tendes, barraques i vehicles en una de les nits més violentes
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Ja fa 25 anys de l'11S: el dia que va canviar el món
Més vist
Més escoltat
-
11.09.2026 | Cadena de valor
-
11.09.2026 | Les llengües de demà: entre la globalització i els algoritmes
-
11.09.2026 | Fede Fuster: balanç de l’estiu i reptes del turisme valencià
-
12.09.2026 | Els últims '90 minuts'
-
11.09.2026 | La memòria de les cigarreres valencianes
-
11.09.2026 | El partit de la una