El turisme de carregador, un alternativa ecològica per a descobrir nous paratges
La major autonomia de les bateries i la proliferació de punts gratuïts de recàrrega permeten que es puga viatjar amb cotxes elèctrics d'una manera assequible i amigable amb l'entorn
La tecnologia i l'enginy han fet aparéixer una nova forma de viatjar per a les persones usuàries dels vehicles elèctrics: el turisme de carregador, amb el suport de la millora de les bateries i l'accessibilitat i gratuïtat dels punts de recàrrega.
Aquest és el cas de César Rodríguez, membre de l'Associació d'Usuaris de Vehicles Elèctrics, que a través d'una aplicació organitza l'excursió del dia. Coses a tindre en compte? Que el cotxe puga arribar amb la càrrega al destí i que dispose d'un punt de recàrrega per a poder tornar sense problemes.
Amb aquest sistema, Rodríguez descobreix sovint i de manera ecològica nous racons per tota la Comunitat Valenciana. És més, amb una bona organització inclús ha pogut viatjar a l'estranger. Tota la seua família s'ha apuntat a una alternativa que sempre deixa el punt de recàrrega més proper molt sol·licitat.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova els decrets de vivenda i busca la convalidació per la Diputació Permanent
-
Absolts cinc hòmens acusats d'agredir sexualment una dona en un xalet de Cullera
-
Moren dos persones jóvens ofegades en una platja de Guardamar del Segura
-
Absolts els activistes de Greenpeace acusats de desordes públics en 2021 al port de Sagunt
-
Les tempestes no s'han acabat
-
El Constitucional obri la porta al retorn de Puigdemont en amnistiar la malversació