Troben una dona de 39 anys morta als lavabos del Festival de les Arts
La policia judicial investiga els fets, però s'ha confirmat que la causa de la mort és una parada cardíaca
Una amiga ha trobat el cadàver de la dona, de trenta-nou anys, als lavabos del Festival de les Arts aquest divendres a les tres de la matinada.
La dona ha mort a causa d'una parada cardíaca, segons ha comunicat la delegació del govern a la Comunitat Valenciana, tot i que la policia judicial encara investiga els motius.
L'organització del festival ha informat a À Punt NTC que van trobar-la en els lavabos amb problemes respiratoris i que es va avisar tant l’equip mèdic present en l'esdeveniment com el SAMU.
Els professionals sanitaris van fer maniobres de reanimació a la dona durant més d'una hora, però finalment no van poder-la salvar, sempre d'acord amb aquest relat dels fets.
El Festival dels Arts ha expressat el seu condol als familiars i amics de la persona morta i agraeix a tots els serveis sanitaris que feren "tots els possibles per a salvar-li la vida".
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Castelló viu el segon dissabte de Magdalena amb la mirada posada en l’Ofrena de la vesprada
-
Francés i Nacho, campions de la Lliga d'escala i corda
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Sense reacció