Troben un matrimoni mort en una casa de camp de Llíria
S’investiga si la parella ha mort per inhalar monòxid de carboni
S’investiguen les causes que poden estar darrere de la mort, sense signes de violència, d’una parella que ha aparegut morta en una casa de camp de Llíria. No es descarta que l’home i la dona, de 55 i 56 anys, hagen mort a causa de la inhalació de monòxid de carboni.
Els fills de la parella van donar la veu d’alarma aquest dilluns, cap a les dues del migdia, quan van trobar els seus pares morts en la segona residència de la família, segons publica el diari Las Provincias. Posteriorment, la Policia Judicial es va traslladar al domicili on estaven els cossos sense vida de la parella.
Tot i que la sospita inicial apunta que les víctimes van inhalar monòxid de carboni, se’ls farà l’autòpsia per a aclarir-ne les causes.
Els fills de la parella es va desplaçar fins a la casa on estaven els pares perquè feia temps que no tenien notícies seues.
D’acord amb el relat de Las Provincias, quan els fills hi van arribar, van trobar l’habitatge tancat amb clau per dins i la parella estesa en terra.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres