Troben a la platja de Borriana el cadàver de l'home desaparegut a la mar
El jove es va endinsar a la mar de Borriana dilluns passat i va desaparéixer sense deixar rastre
L'Ajuntament de Borriana ha comunicat que han trobat el cadàver del jove que dilluns va entrar a la mar i va desaparéixer sense deixar rastre, a la platja de l'Arenal de Borriana (Plana Baixa). El xic va deixar les pertinences a la vora.
Ha sigut l'aigua la que aquest matí ha expulsat el cos sense vida de l'home, que ha trobat un veí de la zona. Al lloc agents de la Guàrdia Civil s'han fet càrrec de la investigació. Ara li faran l'autòpsia.
Un ampli dispositiu el va buscar de vesprada i també durant dimarts, fins que es va suspendre la recerca pel mal estat de la mar. Fins a la zona es van mobilitzar un helicòpter i tres llanxes de rescat. En l'operatiu també participava el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, amb un equip de la Unitat de Rescat Aquàtic (URA) i un equip de la Creu Roja.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza