Troben el cadàver d’una dona amb signes de violència en un domicili de Parla
A l’espera que avancen les investigacions, els primers indicis apunten que es tracta d'un cas de violència masclista.
La policia ha trobat morta una dona amb signes de violència a la localitat madrilenya de Parla. Segons els primers indicis, podria tractar-se d’un cas de violència masclista.
Fonts de la Prefectura Superior de Policia han indicat que agents de la comissaria de Parla van rebre l’avís de la desaparició de la dona, de 47 anys, ja que el seu entorn no en tenia notícies des de feia alguns dies.
La víctima havia denunciat episodis de violència masclista, per això es va tractar el cas com una desaparició inquietant i començaren les investigacions. Finalment, van trobar la dona la nit d’aquest dissabte en un domicili de Parla, a Madrid.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes