Tres persones mortes i 18 desaparegudes al mar d'Alboran
Salvament Marítim ha rescatat aquest divendres 152 migrants que viatjaven en diferents pasteres.
Efectius de Salvament Marítim han rescatat aquest divendres tres cadàvers i 35 persones en aigües del mar d'Alborán. Viatjaven a bord d'una pastera que havia salpat de la costa de Nador, al Marroc.
De les 56 persones migrants que han iniciat la travessia, 18 continuen desaparegudes a la mar. Salvament Marítim les busca amb l'avió Sasemar.
A més de les 35 persones rescatades, l'embarcació Guardamar Calíope ha auxiliat 59 homes que viatjaven també a bord d'un altra barca per aigües del mar d'Alborán. I vora les 13 hores, Salvament Marítim ha auxiliat 58 persones més a la mateixa zona que viatjaven en una pastera que ha naufragat. Entre elles hi havia quatre menots d'edat.
En total, la xifra de persones rescatades aquest divendres per Salvament Marítim puja a 152.
59 persones rescatades a les costes de Múrcia
D'altra banda, la Creu Roja ha atés 59 persones migrants que han arribat a la costa de Múrcia en cinc barques durant les últimes 24 hores, després de ser rescatades per la Guàrdia Civil i Salvament Marítim. Totes es trobaven en bon estat de salut, llevat de quatre d'elles, que han hagut de ser traslladades a l'hospital.
Més llegit
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
L'últim cap de setmana de l'any serà plujós
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
Trànsit afirma que l'assegurança de patinets no serà obligatòria fins que el registre estiga operatiu
-
Reobrin les carreteres de l'interior nord afectades per la neu
-
El govern espanyol demana la dimissió de Feijóo perquè "fa un any que mentix" sobre la dana