Tres detinguts en 24 hores a València per delictes de violència de gènere
Dos dels arrestos s’han produït per violar l’orde d’allunyament.
La Policia Local de València ha detingut, en les últimes vint-i-quatre hores, tres homes com a presumptes autors de delictes de violència de gènere.
Un dels detinguts ha infringit l’orde de protecció a la parella, amb qui tenia prohibit comunicar-se. L'ha contactada a través d’un perfil fals a les xarxes socials.
L’arrest del segon detingut, un home de 46 anys, s’ha produït després que l’exparella alertara que se li havia aproximat al carrer, saltant-se l’orde d’allunyament per segon dia consecutiu. Aquesta versió va ser confirmada per un testimoni.
L'última de les detencions s'ha produït per un delicte de violència de gènere, del qual no s’han comunicat els detalls.
El regidor de Protecció Ciutadana de l'Ajuntament de València, Aarón Cano, ha ressaltat que la Policia Local ha "extremat la vigilància des de l'inici de l'estat d'alarma per a protegir les dones en risc" i ha incidit en l'amenaça diària que suposa la violència masclista "per als drets i llibertats fonamentals d'una democràcia".
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes