Transports aprova definitivament el traçat per a millorar l'enllaç entre l'A-70 i l'A-31 a Alacant
El ministeri ha invertit més de 214,64 milions d'euros des de juny del 2018 a la província d'Alacant
El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha aprovat l'expedient d'informació pública i definitiva del projecte de millora de l'enllaç de les autovies A-70 i A-31, entre els quilòmetres 15 i 19, en la circumval·lació d'Alacant. Segons ha indicat el ministeri en un comunicat, pròximament es publicarà l'anunci corresponent en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
La delegada del govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, s'ha congratulat de la notícia en el seu perfil d'X, on ha assegurat que amb aquest projecte, "Alacant veurà millorada la seua connectivitat, fluïdesa de trànsit i la seguretat viària".
El projecte té un pressupost estimat per a les obres de 21,43 milions d'euros (IVA inclòs) i millorarà la seguretat viària i la fluïdesa del trànsit. L'actuació s'inclou dins del programa de conservació i manteniment de la Xarxa de Carreteres de l'Estat, en el qual aquest Ministeri ha invertit més de 214,64 milions d'euros des de juny de 2018 a la província d'Alacant.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Dos morts i més de 6.500 hectàrees cremades en un incendi a Lleida, que ja està estabilitzat
-
Tellado, nou secretari general del PP, i Muñoz, la portaveu al Congrés