Tous registra dos terratrémols de magnitud 3,2
Les autoritats locals no han informat de danys al municipi.
El municipi de Tous, a la Ribera Alta, ha patit dos terratrémols de 3,2 graus en l'escala Richter. El primer dels dos ha sigut a les 12:32 hores del matí i el segon a les 13:14.
À Punt Mèdia ha parlat amb Bea Tramolleres, una de les treballadores de l'Ajuntament que es trobava en eixe moment en les dependències municipals, que ens ha confirmat que el sisme s'ha notat entre la població. Segons ha assegurat, el terratrémol només ha durat uns segons i, de moment, no han rebut cap notificació del veïnat alertant de danys personals o materials.
El terratrémol podria haver-se notat en altres poblacions pròximes com Alberic, Algemesí, Benifaió, Benimodo, Bicorb, Càrcer, Carlet, l'Alcúdia, Riola o Sueca.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera La Colla d’À Punt – Fogueres 2025
-
La Fiscalia no veu “infracció criminal” en Mónica Oltra després de ser acusada d'encobrir els abusos de l’exmarit a una menor
-
La Generalitat ajornarà un mes el pagament a les farmàcies per problemes puntuals de liquiditat
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
El jutge cita com a investigat Cerdán i cinc empresaris, ordena revisar-los els comptes i envia l'UCO a Ferraz
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i confirma la imputació de Pradas
Més vist
Més escoltat
-
19.06.2025 | Línia de fons
-
19.06.2025 | Queda't amb els nostres | Dragon Boat Marina Valencia
-
19.06.2025 | “Tema d’actualitat” juny és el mes de l’orgull LGTBIQ+ amb el lema "Ara més que mai: Orgull".
-
19.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
19.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part