Torrent acull hui l'onzena edició dels Premis Cacau d'Or
Enguany es farà lliurament del premi especial Cacau d’Or 2025, entre els bars afectats per les inundacions del 29 d'octubre de 2024
Este dissabte a les 11 hores l'Auditori de Torrent acollirà l'onzena gala dels Premis Cacau d’Or, una cita clau per al sector, en què es premiarà dotze locals i es remarcarà "la germanor que genera cada dia l’esmorzar a tota la Comunitat Valenciana". Amstel i La Cultura de l'Esmorzar reconeixen des de 2015 els restaurants i les persones que contribuïxen a mantindre viva esta tradició tan valenciana.
L'acte comptarà amb la presència de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, el director de Visit València, Tono Franco, i personalitats del món de la restauració, la política i del sector empresarial. També hi assistiran Ana Torres, presidenta de Dones Esmorzadores, i Paco Alonso, periodista gastronòmic i alma mater de La Cultura de l'Esmorzar.
Durant l'esdeveniment es donaran a conéixer els guanyadors dels Cacaus d'Or, i a més Amstel farà lliurament del premi especial Cacau d’Or 2025, que enguany ha sigut seleccionat d'entre els participants de la ruta Tornar FUERZABAR, que el passat 18 de novembre va celebrar la final. Una iniciativa solidària dirigida a ajudar l'hostaleria després de les inundacions del 29 d'octubre de 2024.
En finalitzar la gala, els assistents podran gaudir d'un còctel elaborat pel restaurant Los Avetos.
Més llegit
-
El jutge envia a presó l'autor confés de l'assassinat del menor de 13 anys a Sueca
-
L'advocat de la Generalitat relata que Presidència li va dir que s'oblidara del confinament a les 20:25 hores del 29-O
-
Pujada de pensions, ajudes per la dana o suspensió de desnonaments: totes les mesures que decauen amb el decret òmnibus
-
S'entrega a Sueca un home que confessa haver matat l'amic del fill, de tretze anys
-
Dos detinguts a Gandia per agredir un home i deixar-lo en situació crítica
-
Sueca viu el segon dia de dol oficial mentre la investigació espera els resultats de l’autòpsia del menor assassinat