Toca desfer el canvi d’armari per la calor
A mitjan novembre hauríem de dur jaqueta, però qui ho fa acaba duent-la a la mà
Aquest episodi inusualment càlid que registra la Comunitat Valenciana des del cap de setmana està deixant temperatures excepcionals a totes les comarques del territori: a la platja del Postiguet d’Alacant aquest dimarts la gent prenia el bany com si fora estiu, a la Safor han patit una nit tropical en ple mes de novembre, i a Pego (Marina Alta) s'han superat els 31 °C de màxima. Però la temperatura màxima s'ha registrat a Elx, 33 °C.
Aquesta és una situació del tot inusual, que ha provocat molts dubtes sobre quina roba posar-se. En aquestes dates caldria anar amb jaqueta, però qui l’arriba a agafar per a eixir de casa, acaba portant-la en la mà perquè les temperatures inusualment càlides per a l’època no conviden a posar-se-la.
Un problema que està sent ben freqüent aquests dies és que de bon matí la gent s’abriga més del necessari pensant en la temperatura habitual en aquestes dates i acaba passant calor.
De fet, algunes de les persones amb què ha parlat À Punt comenten amb cert disgust que feren el canvi d’armari fa un parell de setmanes perquè el descens de la temperatura els va fer pensar que ja arribava el fred, i l’han hagut de desfer per a recuperar les samarretes de mànega curta.
Més llegit
-
Estos són els radars que més multes posen a la Comunitat Valenciana
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
Tancades al bany les platges de Punta del Raset, les Marines i els Molins de Dénia, i la del Fortí de Vinaròs
-
El port de València planeja aglutinar el 45% de trànsit exterior portuari espanyol i aconseguir 80.000 ocupacions per al 2035
Més vist
-
El consell de la prestigiosa oncòloga Anna Lluch per als malalts de càncer
-
María Sorribes: "Canviar el xip és molt important"
-
14.07.2025 | Terra de Festes
-
14.07.2025 | A la fresca
-
15.07.2025 | Entrevista LNM Maria Diago, degana del Col·legi Oficial de Biòlegs de la Comunitat Valenciana
-
14.07.2025 | Informatiu migdia
Més escoltat
-
14.07.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | El Restaurant Lar Gallego
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura
-
14.07.2025 | “Fil d’Irene”: 'Els ponts de Madison', una història d’amor i renúncia en la maduresa