El telèfon contra el suïcidi funcionarà a partir de maig
El 024 atendrà, debades i de manera confidencial, les persones que es plantegen llevar-se la vida
Les persones en risc de suïcidi tindran, a partir de maig, una nova ferramenta d’ajuda. Es tracta del número 024, al qual la telefonada serà debades i s’oferirà suport a les persones que senten la necessitat de llevar-se la vida. Aquesta línia operarà en tot el territori nacional i les telefonades podran ser anònimes.
A més, les telefonades que reba aquest número seran confidencials. El Butlletí Oficial de l’Estat publicava aquest dijous l’orde de creació d’aquest telèfon en un intent de posar fre a la sagnia silenciosa en què s’ha convertit el suïcidi en la nostra societat. Només el 2020, un total de 3.941 persones van decidir acabar amb la seua vida.
Professionals amb perfils multidisciplinaris i experts a tractar persones amb tendències suïcides atendran les telefonades del 024. A més d’escoltar-los, aquests professionals els oferiran informació dels recursos que tenen a l’abast.
Més llegit
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
Els bombers rescaten tres persones en operacions aèries a Ontinyent, la Casella d’Alzira i Simat de la Valldigna
-
La tardor entra de ple amb una davallada tèrmica generalitzada i acompanyada de fort vent al nord de Castelló
-
Mor José Manuel Ochotorena, mític porter del València
-
La Diputació de València acusa Josep Maria Àngel d'estafa per falsificar un títol universitari
-
À Punt programa este dimecres un especial de 17 hores en directe per a retre homenatge a les víctimes en el 1r aniversari de la dana
Més vist
-
26.10.2025 | Entrada de bous i cavalls de Cheste
-
26.10.2025 | Mitja Marató Valencia Trinidad Alfonso Zurich 2025
-
Valencians al món | Llac de Constança
-
La dotzena manifestació per la dimissió de Mazón, en imatges
-
L'altra cara de la mitja marató: la victòria dels modestos
-
26.10.2025 | Crònica de la reconstrucció