Tàpers al riu: l'alternativa per fer un mos en Falles
Algunes de les persones que visiten les festes de València baixen al llit del riu Túria per a dinar i fer un descans durant la ruta fallera
València viu el cap de setmana faller, i això es tradueix en una gran afluència de gent que ve d’arreu de l’Estat i, inclús, d’arreu del món. Per això, molts dels visitants busquen una alternativa per a poder fer un descans i evitar les aglomeracions i l’estrés que suposa trobar un lloc lliure on fer un mos.
Aquesta alternativa apareix al llarg del llit del riu Túria, on hi ha famílies i grups que aprofiten l’espai natural per a fer una parada en el camí i dinar de tàper. "És un regal, ja que tenim l’oportunitat de dinar en el riu, que està molt prop del centre", afirma Fulgen Alacid, que hi dina amb la dona i la xicalla.
Entre els que dinen podem trobar menús per a tots els gustos, però una cosa és clara: l’arròs i la paella predominen. També hi ha qui ve ben preparat de casa, com un grup d’estudiants estrangers que han portat cadascú menjar de la seua terra; una mescla de cultures en ple centre de València.
Una vegada recuperades les forces, toca seguir la ruta fallera i a continuar gaudint de les festes.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Espanya resisteix el joc dur de l'Uruguai i acaba líder