Estabilitzat l'incendi forestal a la zona de la Font Salada, al terme d’Oliva
El foc ha afectat una línia elèctrica i ha obligat a redirigir el trànsit pel camí Vell
Diversos efectius terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal que s’ha declarat aquest dimecres a la vesprada a la zona de la Font Salada, al terme d’Oliva (Safor). A les 21:52 hores, el Centre de Coordinació d’Emergències l'ha donat per estabilitzat, si bé continuen treballant en la zona.
Emergències ha declarat el nivell 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals sobre les 19:30 hores per la possibilitat que puguera afectar lleument la població i béns de naturalesa no forestal. El foc ha arribat fins a l'N-332, a l'altura del riu del Vedat, i també ha afectat una línia de cablejat elèctric. Per aquest motiu, s’han tallat sis quilòmetres de la carretera, que ja han reobert.
A petició tant de l’Ajuntament d’Oliva com del 112, la Creu Roja ha activat un equip de Resposta Bàsica en Emergències per a donar suport a l'avituallament dels mitjans que intervenen en l'extinció de l'incendi.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna