Talent valencià per al control parental
Una ‘start-up’ dissenya l’app Confidant, per a poder saber com estan els xiquets i les xiquetes, i les persones majors quan estan a soles.
La idea va sorgir per necessitat. La seua dona va perdre el pare per un ictus i vivia a soles a casa. Arran d'aquesta experiència es va adonar que no existia cap instrument en el mercat que permetera ajudar les persones menudes o les majors quan estan a soles a casa. I va idear Confidant, una aplicació que permet el control parental i de les persones majors.
“La funció principal és que permet connectar amb un dispositiu del qual s’haja vinculat i autoritzat l’accés, ubicar-lo en un mapa i accedir a la ubicació al mapa i al micro en temps real”, assenyala José Rogero, fundador i CEO de Confidant. “D’aquesta manera es pot saber què passa allà on estiga el dispositiu”, diu.
L’app permet configurar una sèrie de funcionalitats, com ara les orientades al control parental, amb el bloqueig d’aplicacions o l’accés a Internet, o un mode d’emergència. També té facilitats per a ajudar en l'atenció a persones majors. “Permet allargar aquesta etapa d’independència, perquè el fill o la filla puga estar tranquil o tranquil·la i saber que està bé”, assenyala José Rogero.
Està en funcionament al voltant de tres mesos i els pròxims reptes són donar a conéixer l’aplicació. També desenvolupar un rellotge per a les persones majors. De moment està disponible per a la plataforma Android i té una versió de prova gratuïta de quinze dies. Després es pot optar per preus que estan entre els quatre i els huit euros al mes.
Més llegit
-
Detenen un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients
-
FGV extrema la vigilància per a evitar que els joves ocupen les vies per a gravar un repte viral
-
Les localitats idònies per a vore l'eclipsi total de sol es preparen per al repte logístic
-
L’app de Sanitat permet accedir a les imatges de les proves diagnòstiques
-
La Guàrdia Civil demana col·laboració ciutadana per a localitzar els presumptes autors d'un crim a Almeria
-
Catalá, després que un jutge demane canviar de lloc els festivals i concerts de la Ciutat de les Arts: "Garantirem el dret al descans"
Més vist
Més escoltat
-
27.03.2026 | 90 minuts
-
26.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
27.03.2026 | Les notícies del matí
-
26.03.2026 | Noelia Llorens “Titana” ens avança els detalls del seu nou disc
-
26.03.2026 | "Músiques emergents", amb Arturo Orrico | Karlos Nao
-
26.03.2026 | Jorge Blass porta la màgia al Teatre Olympia de la ciutat de València amb ‘Ilusionarte’