Quins són els millors restaurants valencians de tardor-hivern d'acord amb la Guia Repsol?
Més de 70 bars i tavernes populars de la Comunitat Valenciana figuren entre "aquells que recomanaries sens dubte"
Un equip d'experts en gastronomia de la Guia Repsol ha seleccionat 73 'Soletes' de tardor-hivern a la Comunitat Valenciana; és a dir, aquells bars, restaurants i tavernes populars "que recomanaries sens dubte".
Aquesta nova qualificació es fixa ara en els llocs "més abellidors” quan baixen les temperatures: cafeteries per a desdejunar i berenar, barres ben assortides, plats de cullera i menú del dia o cocteleries, sense oblidar terrasses hivernals i establiments de bon menjar ràpid.
Es tracta d'una llista que, en paraules de la directora de Guia Repsol, María Ritter, satisfà les necessitats dels viatgers que ara en la temporada de tardor-hivern busquen llocs on prendre bons plats de cullera, un café o un xocolate amb xurros o qualsevol altre plat especial. I és que sovint aquests plats són molt coneguts per la gent local, però moltes vegades no apareixen en les guies.
En el territori valencià, els seleccionats són els següents:
En les comarques del nord apareixen Gaudir (Alcossebre); La Carabassa (Vinaròs); Casa Mauro Torres (Sogorb); Faro Industrial (Castelló de la Plana); Ciento 2 (Benicàssim); Farga (Sant Mateu); La Fonda (Morella); Casalduch 16 (Castelló de la Plana); A Fuego Lento (Vinaròs); Temprado 19 (Castelló de la Plana); Izakaya (Castelló de la Plana); La Galeta Daurada (Castelló de la Plana); Peltre Cuina Mexicana (Castelló de la Plana); La Vila (Vila-real); La Carrasca (Culla); Xulos (Peníscola); Villa Angelita (Benicàssim); El Castillo (Almedíxer).
En les comarques centrals i la rodalia de València, la Guia Repsol destaca aquests locals: Picaflor (Sagunt); Singular & Co (Sagunt); Típics Alameda (Xàtiva); L'Alter (Picassent); Dall'Italiano (Tavernes); La Casa Viva (Tavernes); El Gat Negre (Faura); Setaygues Gambrinus (Setaigües); La Cuina (Ontinyent); Dulces Campos (Xàtiva); Domenech (Alberic).
També n'apareixen a la ciutat de València: Mistela, Kawori, La Majada, Atmosphère, JM Bar, Bar Marvi, La Cooperativa del Mar, Fumiferro, Bodega Fila, Mundua Taberna, Nuevo Oslo, Baat, El Bajo Bar, Burger Beer, Tapas Pámbori, Ostras Pedrín, Balbeec, Dukala, Taberna Teca, Bar El Mesó, Hikari Yakitori bar, Kukla, Ramen Kuma i Los Picos Café.
Completen la llista, en les comarques del sud: Chico Calla (Benidorm); Pro Bar (Alacant); Bang Bang Burger (Xàbia); Infraganti Pizza Bar (El Campello); El Bar de Confianza (Altea); Pastisseria Raúl Asencio (Asp); Madness Coffee (Alacant); Chola&Cacao (Xàbia); Dalua (Elx); La Milla (Elx); Plant Shack (Altea); Barra Central (Alacant); Natsu Ramen (Alacant); La Viscaya (Castalla); Bar Mercat (Xàbia); Bodega Casa Benjamín (Dénia); Taverna Alioli (Alacant); El Buey (Almoradí) i La Herradura (Los Montesinos) i Alahuar (la Vall de Laguar).
Més llegit
-
La Guardia Civil prendrà declaració a les persones que estaven en la comunitat religiosa on es va originar l'incendi d'Ibi
-
L’amor no entén de temperatures: celebrar una boda a 38 graus
-
Detenen un treballador d'una empresa de la Safor per furtar vint quilos de coure
-
Estabilitzat l’incendi de vegetació declarat esta vesprada al Puig
-
Almenys 5 passatgers morts, 3 ferits i 284 persones evaquades en l'incendi de l'embarcació KM Barcelona a Indonèsia
-
Una empresa d'Aldaia crea un ventall en homenatge als voluntaris de la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.07.2025 | Les notícies del migdia
-
20.07.2025 | Fem banda
-
18.07.2025 | Actualitat cultural i d'entreteniment: 'En la motet' de Daniel Gramaje
-
21 de juliol - Un acte vandàlic destrossa una de les set meravelles del món antic (356 aC)
-
21.07.2025 | Microcellers: Models de negoci amb denominació d’origen
-
19.07.2025 | El Musiquer T10