Sis mesos de presó per als acusats de la mort de la treballadora de Terra Natura atacada per un tigre
Les parts arriben a un acord que contempla una reducció de la pena per als acusats i una indemnització per al fill de la víctima
Un acord entre les parts ha evitat el juí per la mort d’una treballadora del parc Terra Natura de Benidorm, que va morir el juliol de 2016, als 36 anys, quan un tigre la va atacar mentre netejava les instal·lacions de l’animal.
Aquest dimecres estava previst que s’iniciara el judici que seia al banc dels acusats tres persones, qui era en aquell moment directiu del parc zoològic, i dos treballadors més, tots acusats per un delicte d’homicidi per imprudència, però les parts han acordat sis mesos de presó i diverses indemnitzacions per al fill de la víctima.
L'acusació particular demanava quatre anys de presó per un delicte contra els treballadors i un altre d'homicidi per imprudència, mentre que la Fiscalia demanava tres anys. La defensa, inicialment, demanava l’absolució.
La porta va quedar oberta
La víctima, Ainhoa P., que en el moment del succés tenia un fill de dos anys, va morir el 2 de juliol del 2016 quan un tigre la va atacar mentre li netejava la gàbia després que una de les portes que comunicaven els recers estiguera oberta i permetera que l’animal l’agredira.
La investigació policial recollia que la cuidadora no havia sigut informada del protocol de seguretat en el tractament amb animals perillosos, el qual és de compliment obligat per a funcions de risc com la que exercia. Per aquest motiu, es va descartar un cas per imprudència de la treballadora.
Més llegit
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
El millor restaurant d’Espanya per a persones celíaques està a València
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
El Consell autoritza nous estudis en les universitats de la Comunitat Valenciana
-
Reoberta al bany la platja del Fortí de Vinaròs i tancada la del Mal Pas de Benidorm
-
Estos són els radars que més multes posen a la Comunitat Valenciana
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
15.07.2025 | “Gran pantalla”: les sales de cine aposten per la tecnologia immersiva per a atraure el públic
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | L'esperanto, una llengua que aspirava a la universalitat i continua molt present a Cheste
-
14.07.2025 | Les notícies de la nit
-
14.07.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | El Restaurant Lar Gallego