La selectivitat col·lapsa València
La primera jornada dels exàmens d’accés a la universitat provoca embussos quilomètrics en els accessos a la ciutat, en especial al voltant dels campus
Les proves d’accés a la universitat, que comencen aquest dimarts, han col·lapsat a primera hora d’aquest dimarts els accessos a la ciutat de València i els voltants d’alguns campus universitaris, com el de Vera o el de Burjassot. L’afluència d’assistents als exàmens de selectivitat, als quals els porten en molts casos familiars, i la concentració d’autobusos han provocat cues llargues en diversos punts de la ciutat de València.
Un dels punts més congestionats han sigut la rodalia del campus de Vera i Tarongers, al nord de València, on la gran quantitat de vehicles concentrats ha provocat un gran embús. El mateix ocorria als accessos a València per la CV-35, coneguda com a pista d’Ademús, i la CV-35, a Paterna.
Durant alguns minuts, el col·lapse de la CV-35, habitualment amb un gran volum de trànsit a primera hora del matí, s’ha fet notar fins a la V-30, on arribava la cua de vehicles.
La lentitud del trànsit ha sigut tan elevada que, en alguns punts de les rondes de València, s'han vist estudiants amb les motxilles caminant pels vorals per a no fer tard al primers exàmen, que començava a les 9:30 hores del matí, amb l'assignatura d'història d'Espanya. Segons la Direcció General de Trànsit, en els accessos a València s’acumulaven fins a deu quilòmetres de retencions cap a les huit i mitja del matí.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
La Guàrdia Civil continua la cerca del fugitiu mentre mantenen detingut el seu acompanyant
-
Mazón exigix una rectificació o la destitució d'Albares per no reconéixer el valencià en la UE