Sanitat Universal amplia fins al toc de queda l'horari d'ús dels recintes esportius tancats
La conselleria ha corregit el decret de restriccions per a alçar algunes de les limitacions per a les competicions esportives.
La Conselleria de Sanitat Universal ha modificat la resolució de l'11 de març passat que defineix les restriccions per la pandèmia, per a exceptuar les competicions esportives d'algunes de les limitacions vigents.
En una modificació publicada en el Diari Oficial de la Generalitat, la conselleria aclareix que serà obligatori l'ús de mascareta per tots els usuaris d'instal·lacions esportives tancades, tret dels que participen en competicions.
També s'amplia el límit de les 20 hores com a màxim per a l'ús d'aquestes instal·lacions, de manera que l'única restricció serà ara la que marquen els "límits previstos per a la mobilitat de les persones regulat en el decret del president de la Generalitat", és a dir, el toc de queda vigent a les 22 hores. Un límit que, afig expressament, podran excedir "les competicions autoritzades" i "els seus entrenaments".
L'última modificació es refereix a la limitació del l'aforament al 30% dels vestidors i l'obligatorietat que les dutxes siguen d'ús individual. D'aquestes limitacions s'exceptua ara "excepcionalment" les competicions autoritzades.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana
-
L'Audiència confirma juí per delictes lleus a l'alcalde de Silla i dos policies per suposades amenaces a una veïna