Sanitat sol·licita voluntaris entre els infermers i infermeres per a la vacunació massiva
La conselleria assegura que remunerarà aquest excés de treball en cas de necessitar més personal per al procés.
Cada dia es van coneixent nous detalls de la campanya de vacunació massiva que està prevista a la Comunitat Valenciana a partir del mes d’abril. A principis d’aquest mes es va anunciar que serien 161 els punts de vacunació als municipis valencians. Ahir, la Generalitat va firmar un acord amb la patronal que inclou que les empreses de més de 500 treballadors podran administrar la vacuna i, aquest dijous, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha sol·licitat a les infermeres i infermers de tots els departaments de salut de la Comunitat Valenciana la seua col·laboració per a participar, si fora necessari, en el procés de vacunació massiva de la població.
“La finalitat d'aquesta mesura és disposar d'un llistat de personal de suport amb la suficient antelació per a quan arribe el moment d'administrar una quantitat important de dosi de vacunes enfront de la Covid-19, en un temps relativament curt”, ha defensat Sanitat en un comunicat. La conselleria hi ha afegit que es remunerarà aquest excés de jornada laboral.
Sanitat ha defensat, en qualsevol cas, que durant la pandèmia han reforçat la plantilla d’infermeria en el sistema públic de salut amb més de 3.400 infermeres i infermers, 2.038 tècnics i tècniques en cures auxiliars d’infermeria i més de 800 auxiliars administratius.
Més llegit
-
Troben a Manises un cadàver que podria ser un dels tres desapareguts en la dana fa un any
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
La zona de baixes emissions de València començarà a operar l’1 de desembre del 2025
-
Ja hi ha dates per a la selectivitat del 2026: del 2 al 4 de juny
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
-
Arriba Benjamin
Més vist
Més escoltat
-
21.10.2025 | 90 minuts
-
22.10.2025 | Les notícies del migdia
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | Les notícies del matí
-
22.10.2025 | Cadena de valor | Especial des del Congrés AECOC
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés