S’alça el secret de sumari del cas Las Atalayas de Múrcia
La magistrada considera que la Policia Judicial ja ha obtingut la informació suficient sobre l'origen del foc
El jutjat ha alçat el secret de sumari de la investigació pels incendis a les discoteques del polígon Las Atalayas, a Múrcia, en què van perdre la vida tretze persones. La magistrada considera que la Policia Judicial ja ha obtingut la informació suficient sobre l'origen del foc.
L'1 d'octubre començava marcat per la tragèdia. De matinada es declarà un incendi en tres discoteques ubicades al polígon Las Atalayas, a Múrcia. En un dels locals, la discoteca La Fonda, se celebrava un aniversari i el que havia de ser una festa va acabar convertit en un infern, i deixava tretze morts i familiars desesperats i sense notícies.
Però l'Ajuntament de Múrcia havia dictat una orde de tancament d'aquests locals. “Teatre i La Fonda han funcionat sense autorització”, va dir Antonio Navarro, tercer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Múrcia.
El jutjat d'instrucció número 3 de Múrcia va obrir diligències per tretze homicidis per imprudència. Ara, la titular del jutjat ha alçat el secret de les actuacions, encara que l'acta encara no ha arribat a les parts implicades. La magistrada també ha denegat la personació en el cas a les empreses d'oci nocturn i a un partit polític que ho havia sol·licitat.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
La província de València comença a recuperar la normalitat després de les pluges torrencials, que deixen 1.084 incidències i registres de més de 100 l/m²
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard