Directes
Ara en la televisió
CIUTATS DESAPAREGUDES
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)

Les retencions en hora punta als accessos de València sumen 45 km

Els embossaments més complicats estan en les autovies principals: l'A-7, l'A-3, la V-30 i la V-31

Cues de vehicles a la V-30, este divendres / DGT

Les carreteres valencianes registren este divendres des de bon matí les retencions habituals de l'hora punta amb cues que sumen fins a 45 km en diversos punts. Les situacions més complicades per a la circulació estan, com sol passar, en les autovies principals: l'A-7, l'A-3, la V-30 i la V-31.

Segons informa el Centre de Gestió de Trànsit (DGT), a l'A-7 hi ha 6 km de retenció en sentit a Barcelona en el punt 328, a Paterna, per un vehicle parat en el carril dret. I en esta mateixa carretera, entre l'A-3 i la CV-36, hi ha 2 km més a Paterna.

En l'accés oest, l'A-3 té 2 km de cua d'entrada a València en el pont de Xirivella, dos a la CV-35 d'eixida a Paterna, dos més a la CV-36 a Torrent, cinc a la V-31 a Silla i altres tres a l'A-7 a Riba-roja, sentit Alacant.

Pel sud, a la V-30 hi ha 3 km d'embossaments cap al port de València entre els punts 15 i 12, i a Xirivella altres tres quilòmetres. A la V-31 hi ha un altre quilòmetre d'eixida cap a Alacant.

A la CV-35 d'eixida a Paterna hi ha 1,5 km en direcció Ademús, en la CV-33 continua i a la CV-36 n'hi ha dos més. Finalment, hi ha un altre quilòmetre més a la CV-366 d'entrada a Torrent.

Les retencions es registren també a la CV-30 (Ronda Nord), amb 2 km, la CV-31 (1 km), la CV-35 d'entrada a València (6 km a Sant Antoni de Benaixeve), i en la V-30 a Quart de Poblet en direcció A-7 hi ha altres tres quilòmetres.

D'altra banda, la DGT ha informat d'un accident de trànsit a l'A-70, al terme municipal de Fontcalent (Alacant), que ha causat algunes complicacions i 2 km de retenció.

També et pot interessar

Veure totes les activitats