Retencions a les entrades a València en la tornada del pont de Tots Sants
Set persones han perdut la vida a les carreteres espanyoles durant aquests dies.
La tornada del pont de Tots Sants i dos accidents sense víctimes mortals a la CV-31, entre Alfafar i Silla, i a l'A-7, a l'Alcúdia, han provocat retencions de diversos quilòmetres a les entrades a València.
La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat que l'accident de la CV-31 ha provocat fins a 7 quilòmetres de retencions i, tot i que ja s'han retirat els vehicles, la cua està afectant l'entrada a la capital. D’altra banda, l’incident de l'A-7, a l'altura de l'Alcúdia, ha generat retencions d'uns tres quilòmetres a la zona.
Com a conseqüència de la intensa circulació, també hi ha quatre quilòmetres de retenció a l'A-3 a l'altura de Xiva, entre els quilòmetres 327 i 323, en sentit cap a València. Així mateix, a la V-21, a Alboraia, hi ha circulació intensa i cues d'entrada a la capital.
Set morts a les carreteres espanyoles
Set persones han mort en els set accidents mortals registrats a les carreteres espanyoles entre les 15:00 h del dimecres i les 20:00 h d'aquest diumenge, segons les dades provisionals de la Direcció General de Trànsit (DGT). A més, els accidents han deixat quatre ferits de diversa consideració.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
El València Basket busca el lideratge del seu grup