Rescaten en helicòpter sis treballadors de Quart de Poblet aïllats per la pluja
A la mateixa zona industrial també han evacuat quatre persones d'una altra nau i un vigilant de seguretat
Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat aquest dissabte un grup de sis treballadors d'una empresa d'aparells electrònics de Quart de Poblet (Horta Sud) que havien quedat aïllats per la pluja.
Al lloc han acudit un sergent de bombers del parc de Paterna, bombers de Catarroja i el grup de rescat en altura GERA amb helicòpter del Consorci, segons ha informat el cos provincial.
Els voltants de les instal·lacions estaven totalment negats i a sis treballadors els han evacuat per aire els rescatadors del GERA i l'helicòpter.
Així mateix, en aquesta zona industrial han evacuat quatre persones d'una altra nau i un vigilant de seguretat.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents
-
Núvols, pluges i de 5 °C a 8 °C menys