Rescatats 516 immigrants al mar d'Alborán
La recerca continua perquè no es descarta que puguen arribar més pasteres.
La Guàrdia Civil i Salvament Marítim han rescatat 516 persones de diferents pasteres en el mar d'Alborán, i no es descarta que la xifra puga augmentar en les pròximes hores.
Salvament Marítim ha rebut avisos consecutius d'eixides de pasteres des del Marroc o de l'albirament d'altres embarcacions, i ha mobilitzat mitjans per a localitzar-les.
Així mateix, des de Salvament Marítim han apuntat que una de les dones rescatades ha començat a tindre fortes contraccions, per la qual cosa s'ha establit contacte amb l'oficial sanitari, qui n'ha recomanat l'evacuació.
Un helicòpter ha arreplegat la dona embarassada i l'ha traslladada a l'aeroport d'Almeria, des d'on ha sigut traslladada en ambulància a l'Hospital Torrecárdenas de la capital d'Almeria.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Retards de més de dos hores en les connexions ferroviàries amb origen i destinació a Madrid per una incidència en la senyalística
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor