Reobrin les platges de Torreblanca i Cabanes després de descartar les analítiques de toxicitat
Es van tancar després de rebre's l'alerta per la presència de substàncies en les aigües
Les platges de Torre de la Sal de la localitat de Cabanes i les platges de Torrenostra i Nord de Torreblanca (Plana Alta) reobrin al bany després de descartar les analítiques de toxicitat en l'aigua.
Segons informa l'Ajuntament de Torreblanca, el Servei de Qualitat d'Aigua de la Generalitat ha comunicat a les 14:30 hores que les anàlisis d'aigua de platges de Torrenostra i Nord, realitzats aquest matí, “no reflecteixen nivells de toxicitat perillosos per a la salut”, per la qual cosa es consideren “salubres i segures per al bany”. Per això, s'han reobert al bany.
Les platges es van tancar després de rebre alerta per la presència de substàncies en les aigües i, amb l'objectiu de salvaguardar la salut de la ciutadania, s'ha hissat la bandera roja a la platja.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Les notícies del migdia