Reobrin al bany la platja sud de Peníscola després d’un breu episodi de contaminació fecal
Segons l’Ajuntament, la presència de bacteris d’‘E. coli’ i enterococs estaria relacionada amb les pluges dels últims dies.
L’Ajuntament de Peníscola (Baix Maestrat) ha reobert al bany aquest dimecres la platja sud de la localitat per considerar que s’ha acabat l’episodi de contaminació fecal. La presència de bacteris d’E. coli i enterococs estaria relacionada amb les pluges dels últims dies, segons el consistori, i va obligar a tancar-lo.
A través de les xarxes socials, l’Ajuntament ha anunciat que la Direcció General de l’Aigua, que pertany a la Conselleria de Transició Ecològica de la Generalitat, els ha comunicat que els resultats de les analítiques de les mostres preses en aquesta platja són perfectament aptes per al bany, i per tant, s’ha obert al bany.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca