Reobri la platja per a gossos de Pinedo amb 900 metres quadrats més de superfície
Cal controlar els animals dins de la zona senyalitzada i arreplegar-ne els excrements
La platja per a gossos de Pinedo, en el terme municipal de València, ha iniciat la temporada estival amb 900 metres quadrats més de superfície. En total, comptarà amb una extensió de 9.900 metres quadrats, segons ha informat l'ajuntament de la ciutat en un comunicat.
El període d'ús d'aquesta platja s'estén des d'aquest dijous, 15 de juny, fins al 30 de setembre. Està disponible des de les 9:30 fins a les 19:30 hores amb atenció contínua per personal encarregat.
Els gossos hauran d'estar controlats pels seus humans dins de la zona senyalitzada, i els excrements de les mascotes s’hauran d'arreplegar i depositar en les papereres pertinents dins d’unes bosses disponibles en la caseta corresponent de la platja.
El regidor de Platges en funcions, Giuseppe Grezzi, que ha presentat aquest dijous la temporada de platja canina a Pinedo, ha destacat la "important demanda" que aquesta zona de la costa de València té des del 2016, quan es va crear. Així mateix, ha ressaltat l'increment en 900 metres quadrats de la superfície dedicada als cans en aquesta platja enguany, "la més gran des de la creació".
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida